Jaguar XF je priamou konkurenciou pre nemecké trio Audi A6, BMW 5 a Mercedes-Benz triedy E. Okrem pohodlia však chcel zabojovať aj jedinečnými prvkami či detailmi, ktoré robia Jaguar Jaguarom.
Modernizovaná verzia s 2,2-litrovým dieselom
V recenzii sa budem venovať obzvlášť verzii po modernizácii, teda od roku 2011 do 2015. Práve modernizovaná verzia zjemnila dizajn a pre mnohých bol už prijateľnejší. Niečo ako facelift sedmičkového BMW generácie E65. Predsa, facelift XF-ka prišiel už po 3 rokoch a vo výrobe zotrval ďalšie 4, čo väčšinou býva opačne.
Kooperácia s Fordom priniesla do ponuky motory od tejto značky, vznetové zas aj z dielne PSA (predfacelift 2,7 HDI a pofacelift 2,2 HDI). Vždy tu bol pohon zadných kolies a automatická prevodovka, od roku 2012 už 8-stupňová ZF. Zaujíma vás niečo konkrétne? Alebo ste mali dané vozidlo? Dajte nám vedieť v diskusii.