Suzuki Vitara je tu s nami už sedem rokov. Dokonca sme ju mali aj v teste jazdených áut. A nie je preto asi prekvapivé, že bola v predaji s roznymi motormi. Akurát by sme mali dodať, že sa jednotlivé motorizácie častokrát navzájom striedali, respektíve že vyššie spomínané varianty neboli všetky dostupné naraz, v jednom čase.
Diesel, atmosféra, mild-hybrid či turbobenzín?
Veľká časť niekdajšej ponuky je dnes už minulosťou. Nafta skončila v roku 2018, v rovnakom termíne i benzínový atmosférický štvorvalec a o dva roky po nich sa odporúčal i litrový trojvalec s turbom. Dnes máte možnosť vybrať len z dvoch motorov. Mild-hybrid 1.4 Boosterjet alebo hybrid 1.5 Dualjet, ktorá už zvláda pár kilometrov aj čisto na baterky.
A práve tento motor, 1.5 Hybrid s pohonom Allgrip, sa dostal do redakcie na klasický týždňový test. Ako funguje celý systém? Je kombinácia hybridu a robotizovaného manuálu dobrou voľbou? Dá sa s autom jazdiť so spotrebu dieselu? Čo vás zaujíma? Neváhajte a pýtajte sa v diskusii.