Honda CR-V je u nás relatívne rozšíreným automobilom a ani tie najstaršie generácie tohto modelu nie sú na našich cestách či v bazároch žiadnou raritou. Tretie vydanie tohto vozidla sme vám už v tejto rubrike predstavili a škonštatovali sme, že celkovo patrí k tým najspoľahlivejším ojazdeným vozidlám, ktoré sme mali možnosť testovať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Len jeden benzínový motor

Štvrtá generácia prišla v Európe o väčší štvorvalcový benzínový motor s objemom 2,4 litra, zákazíci tak mali možnosť zvoliť si 2,0-litrovú pohonnú jednotku s výkonom 155 koní. K nej existovali dve vznetové alternatívy s označením 1.6 i-DTEC a 2.2 i-DTEC a zákazníci mali výber pohon prednej alebo oboch náprav.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zaujíma vás niečo na tejto konkrétnej generácii? Máte osobnú skúsenosť s niektorou pohonnou jednotkou? Alebo premýšľate nad kúpou tejto konkrétnej Hondy? Napíšte nám v diskusii, čo by vás zaujímalo a oceníme všetky vaše postrehy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov