V prípade starých modelov nie je veľmi čo riešiť. Sú úspešné aj vďaka svojej jednoduchej konštrukcii a podľa hesla „čím menej toho na palube auta máš, tým menej sa toho môže pokaziť“, jazdia úspešne aj tam, kde už ani líšky nedávajú dobru noc.
Aj najnovší model toho zvládne veľa
Samozrejme, že aj nová LC 300 toho zvládne v teréne veľa, otázkou akurát je, kto ju bude chcieť trápiť rovnako ako upravené stroje z 80. rokov. Potom sú tu dlhšie previsy, menší prejazdový uhol či pneumatiky s nízkym profilovým číslom... to jednoducho nechcete pokúšať v pol metrovom blate alebo na miestach s ohromnými skalami, ak by ste ale veľmi chceli, nájdete pochopiteľne dosť firiem, ktoré vám „prekopú“ na tank aj nové auto.
Vo všeobecnosti má Toyota pri vývoji svojich offroadov zaujímavý cieľ: aby Land Cruiser vydržal najmenej 25 rokov. Množstvo komponentov je robustnejších a tým pádom odolnejších a v najnovších autách ich dopĺňa elektronika. Aby sme ale len neteoretizovali... Pozrite si nižšie niekoľko videií, kde vám ukážu, čo Land Cruiser dokáže. Naschvál sme tam vložili aj zábery novšej verzie 150, ktorá ešte tiež niečo zvládne.
Zdroj: hotcars