Bugatti Veyron 16.4 Super Sport si teda s "bežným" Veyronom nepomýlite...
A čím je Bugatti Veyron 16.4 Super Sport iné? Najmä tým, že má zvýšený výkon až na 1200 k (882 kW) a krútiaci moment 1500 Nm. TopSpeed je elektronicky limitovaný na 415 km najmä kvôli gumám, tie by totiž nemuseli prežiť vyššie rýchlosti. Ak by to tak nebolo, GPS by vám ukázala rekordnú hodnotu 431 km/h. Presne toľko totiž bolo namerané tejto rakete pri nedávnych testoch na trati Volkswagenu v Ehra-Lessien. Je vám dúfam jasné, že je to tým pádom najrýchlejšie sériovo vyrábané auto na svete, že?
Pierre Henri Raphanel za volantom Bugatti Veyron 16.4 Super Sport
Ďalšie zmeny sa odohrali na karosérií, ktorá bola aerodynamicky optimalizovaná voči klasickému Veyronu. Úpravou prešiel aj karbónový monokok ktorý je teraz ešte pevnejší a ľahší. O koľko, tak to si necháva firma pre seba. Cena nie je zatiaľ zverejnená, avšak prvých 5 kusov (identických s tým kusom, ktorý prekonal rekord) je už predaných. Som si ale istý, že vážnemu záujemcovi tú cenu prezradia. Inak čo si myslíte, pribudne aspoň jedno takéto auto do Čiech alebo na Slovensko?