Nepriamo to teda nasvedčuje tomu, že Škoda nás prekvapí z čista jasna, a svoj nový rad uvedie skôr. Predstavu o tom, ako asi bude vyzerať, však už máme teraz. Bude viac než podobná konceptu Mission L z minulého roka. I keď by sme mohli očakávať, že predsa len koncept bol iba koncept a nie takmer sériová podoba auta. Video z českej dialnice síce ukazuje relatívne zaoblenú vec, oficiálne fotografie ale hovoria opak. Rapid by mal držať smer Missionu L a mať ostré hrany. Nový sedan svojimi rozmermi zaplní v ponuke Škody medzeru medzi Fabiou a Octaviou, teda prinesie auto v nižšej strednej triede, alebo inak segmente C. Čo len znova potvrdzuje, že typ Octavia patrí do stredej triedy, teda do segmentu D.
Sedan z pera slovenského dizajnéra Jozefa Kabáňa bude mať namierené na európsky trh, predaj ale začne i v Číne a Rusku. Škoda nový Rapid priblíži rozmermi prvej generácii Octavie s tým, že tiež bude ponúkať viac než slušný batožinový priestor. Jedinou divnou vecou pre našinca, alebo stredoeurópana ostáva meno auta. Slovo Rapid tu máme historicky spojené so 4 miestnym kupé, ktoré nasledovalo po verzii Garde. Teraz je Rapid, ktorý v cudzej reči naďalej znamená rýchly prichádza ako sedan a podľa nás mu toto meno nesedí...