Pod kapotou nového Mustangu nájdete prepracovaný 5,0-litrový osemvalec Coyote, ktorý poháňa samozrejme zadnú nápravu. Motor ponúka 328 kW (446 koní) a krútiaci moment 540 Nm. K nemu si môžete vybrať buď 6-stupňovú manuálnu alebo 10-stupňovú automatickú prevodovku.

Pre nadšencov driftu je tu elektronická parkovacia brzda s funkciou Drift Brake, nechýba aktívna regulácia výfukového systému s elektronicky ovládanými klapkami s reguláciou úrovne hluku a vodič sa môže spoľahnúť na brzdy značky Brembo. Jazdné vlastnosti zlepšuje aj samosvorný diferenciál a voliteľné adaptívne odpruženie MagneRide, ktoré až 1000-krát za sekundu monitoruje podmienky na vozovke a optimalizuje nastavenie.

Kupé je k dispozícii od 59 900 eur, pochopiteľnľ s manuálnou prevodovkou. Za automat si priplatíte 3500 eur. Ak dávate prednosť kabrioletu, ten začína na čiastke 64 500 eur. V oboch verziách dostanete veľmi slušnú sériovú výbavu, takže pri konfigurácii vám Ford už veľa priestoru na utrácanie nenecháva. Dokonca si nebudete musieť priplatiť ani za lepší audiosystém a všetky dostupné bezpečnostné systémy sú tiež štandardom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Špeciálna séria Dark Horse

Ford Mustang je od počiatku dostupný aj v zvláštnej sérii Dark Horse. Má iný predný nárazník, ktorý zlepšuje aerodynamiku a prúdenie vzduchu k motoru. Vzadu je pevný spojler, čierne výfukové koncovky a difúzor. LED budú v tejto verzii zatmavené.

Po technickej stránke má Dark Horse pod kapotou len mierne prepracovanú V8 s výkonom zvýšeným o 7 koní, Ford tiež hovorí o optimalizácii prevodoviek firmou Tremec, čo má zdôrazniť titánová hlavica radiacej páky. V štandardnej výbave je tiež vylepšené chladenie, ale tiež diferenciál s obmedzenou svornosťou typu Torsen.

Špeciálna séria štartuje s cenovkou 72 300 eur a zahŕňa väčšinu vybavenia ako súčasť štandardného balíka. Možnosti prispôsobenia sú obmedzené na laky karosérie, vizuálne príslušenstvo a športové sedadlá. Adaptívne odpruženie Magneride v tomto prípade v sérii.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Digitalizovaný interiér

Nový prístrojový panel pred vodičom má 12,4 palca, väčšia dotyková obrazovka má potom uhlopriečku 13,2 palca. Nový Mustang pracuje s multimediálnym systémom SYNC 4 a perličkou je, že využíva aj Unreal Engine známy z počítačových hier, ktorý umožňuje využívať kvalitnú interaktívnu animovanú grafiku a je možné si ho prispôsobiť celou paletou farieb.

Auto dostalo tiež celú plejádu bezpečnostných asistentov, udrží vás v jazdnom pruhu, samozrejmosťou je rozpoznávanie dopravných značiek, inteligentný adaptívny tempomat využivajúci mapové údaje a mnoho ďalších vecí. Mobil prepojíte s pomocou bezdrôtového Apple CarPlay alebo Android Auto. 

Posádka má k dispozícii vyhrievané i ventilované kožené sedadlá, náročnejší zákazníci si však môžu za 2150 eur objednať ešte lepšie sedačky Recaro.

FordPass

Modrý ovál dodáva k Mustangu mobilnú aplikáciu FordPass (prvých 5 rokov je zdarma). Pomocou nej zistíte polohu vozidla, môžete ovládať zamykanie alebo dokonca naštartovať auto na diaľku. Zobrazujú sa v nej užitočné informácie, napríklad stav paliva, batérie, bezpečnostné upozornenia alebo aj servisné hlásenia.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 13 obrázkov

zdroj: Ford