Kto by nechcel Hondu S2000?

Honda S2000 je skvelé auto. Málo rozšíreným, o to viac zaujímavým. Často ju prirovnávajú k Mazde MX-5. Je pravda, že oba typy sa podobajú, každopádne Honda je výkonom vyšší level. Hmotnosťou taktiež a cenou nehovoriac. O prípadnom použití hybridnej pohonnej jednotky v novej generácii sa šušká. Prepĺňaná 1,5 VTEC spolu s elektromotormi hmotnosti nepomôže. NSX váži 1750 kg, S2000 by sa mala udržať do 1250 kg. Pôjde to s ťažkými elektromotormi? Točivú dvojlitrovú atmosféru budú fanúšikovia S2000 (tým pádom aj ja) veľmi oplakávať.

Honda S2000

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V Honde potrebujú čas

Ale radšej nepredbiehajme, nič ešte nie je isté. Honda už s novou S2000 štve a provokuje dlhšiu dobu. Najnovšie sa pre Auto Express vyjadril CEO Hondy, Takahiro Hachigo: "Ak je záujem, športové auto Honda vyvinie veľmi rýchlo. Počuli sme veľa žiadostí na novú Hondu S2000." Po takomto vyjadrení sa človek cíti ako na provokačnom striptíze. "Na celom svete je čoraz viac hlasov vyjadrujúcich túžbu po vývoji novej S2000. Pre rozhodnutie a vyhodnotenie situácie potrebujeme viac času,“ dodáva.

Každý fanúšik Hondy, a nielen jej, by rád videl novú S2000. Značka zatiaľ len provokuje možným nástupcom. Nič konkrétne nepotvrdili.

Kúzlo prvej generácie nezachová

Pletky z roku 2015 o znovuzrodení S2000 s dvojlitrom z Civicu Type-R odvial vietor. Roadster mal byť zmenšeninou NSX. Podľa určitých zdrojov má novinka dostať hybridný pohon s výkonom 300 koní. Spaľovací motor 1,5 VTEC turbo bude evolúciou jednotky z Civicu. Elektromotor pridá údernosť a extra kone. Na 9000 otáčok spomínaného dvojlitra prvej generácie zabudnime. Autoexpress hovorí o cenovke 50 000 libier pre novú generáciu. A čo konkurencia? Bude z čoho vyberať. Nové BMW Z4, 718 Boxster, Jaguar F-type...

Zdroj: Evo, Auto Express