Potvrdený je 1,8 litrový štvorvalec s výkonom okolo 100 kW (136 koní) a 170 Nm. Agregát pochádza od skupiny PSA. Chevrolet plánuje údajne aj vznetový motor.
Nová Niva príde o pomocný rám, aj tak bude schopná v teréne
Nestratí terénne schopnosti
Chevrolet Niva bude aj napriek samonosnej karosérii bez pomocného rámu stále nadmieru schopná v teréne. Na ruských cestách – necestách to bude potrebné. Autu nebude chýbať pohon všetkých kolies, redukčná prevodovka a uzávierka diferenciálu. Chevrolet však počíta aj s lacnejšími verziami s pohonom iba prednej nápravy. Niva dostane aj plnohodnotné rezervné koleso, ktoré bude mať miesto na dverách kufra.
Chevrolet odhalil vzhľad nového terénneho auta nechcene cez patentové snímky. Niva sa veľmi podobá na koncept predstavený na moskovskom autosalóne v roku 2014. Koncept mal dĺžku 4316 mm, čo je presne o 260 mm viac ako súčasný model. Interiér by mal oproti ruskému originálu vyzerať ako z 21. storočia. Pod kapotou však čakajte skôr techniku minulého storočia. Potvrdený je 1,8 litrový štvorvalec s výkonom okolo 100 kW (136 koní) a 170 Nm. Agregát pochádza od skupiny PSA. Chevrolet plánuje údajne aj vznetový motor. Podrobnosti však zatiaľ nepoznáme.
So zásadnou modernizáciou má prísť aj zvýšenie ceny. Údajne pôjde len o veľmi malý nárast. Pomôcť má tomu aj fakt, že výroba bude naďalej prebiehať v továrni Togliatti v Rusku. Chevrolet má ukázať produkčné auto v priebehu budúceho roku. Predaj sa očakáva aj na trhoch mimo Ruska.
Zdroj: carscoops