Nás ale zaujíma najmä ich najnovšíe dielo Praga R1, do ktorého sa vkladajú veľké nádeje. Podľa slov konateľov firmy tento model "otvorí dvere do racingového sveta novým tímom, ktoré si doteraz pre finančnú náročnosť nemohli dovoliť pretekať. PRAGA R1 bude znamenať špičkové auto s najnovšími technológiami avšak pri zachovaní nízkych vstupných aj prevádzkových nákladov, spolu s ľahkou dostupnosťou náhradných dielov."
PRAGA R1 bude teda vstupnou bránou do sveta motoršportu v triede GT, teda minimálne má tieto ambície. Jedná sa o dvojmiestny špeciál kategórie LMP-Free, poháňaný v strede uloženým radovým hliníkovým štvorvalcom 1,5l turbo s výkonom 200/250/320k. Vďaka plno karbónovému sendvičovému rámu, kevlarovému interiéru a kompozitnej karosérii má auto pohotovostnú hmotnosť len 570kg ! Ako by ste asi čakali, využíva pohon zadných kolies a 6 stupňovú sekvenčnú prevodovku. Cenu ale ani dátum aspoň približnej výroby sme sa nedozvedeli. V každom prípade ale držíme palce, pretože tento projekt vyzerá viac než zaujímavo.