Rozhodnutie o výpovedi pre Jacka ešte stihol urobiť v súčasnosti už exminister dopravy Pavol Lančarič. Jeho miesto po novom zastáva Jozef Ráž mladší, ktorý zasadol do čerstvo vymenovanej vlády Roberta Fica. Na ohlásenie detailnejších plánov nového vládneho kabinetu v súvislosti s výstavbou diaľnic a rýchlostných ciest sa ešte len čaká.
Pozíciu generálneho riaditeľa a predsedu predstavenstva Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) nateraz zastáva Stanislav Beňo. Ten v minulosti pôsobil ako šéf Bratislavskej vodárenskej spoločnosti a aktívny bol aj v sesterskej Infra Services. Na základe výberového konania uskutočneného v máji 2022 sa stal členom predstavenstva NDS.
Stoličku prvého muža NDS má však Beňo len dočasne. Podľa medializovaných informácií má byť pozícia obsadená na základe riadneho výberového konania.
Súťaž vyhodnotia znovu
Zatiaľ nepoznáme víťaza verejného obstarávania na rozšírenie rýchlostnej cesty R1 v úseku Banská Bystrica – Slovenská Ľupča. Už sa aj zdalo, že podpisu zmluvy s víťazným uchádzačom nestojí nič v ceste, no výstavba nového úseku R1 od Banská Bystrica - Slovenská Ľupča (1. etapa) sa zamotala.
Pôvodne sa počítalo s tým, že úsek s dĺžkou zhruba tri kilometre postavia počas niečo viac ako 2,5 roka za cenu 89 miliónov eur. Po rozhodnutí Úradu pre verejného obstarávanie dôjde k opätovnému vyhodnoteniu súťaže.
Predĺžená R1 má pokračovať po mimoúrovňovú križovatku Šalková. Celkovo sa o výstavbu nového úseku uchádzalo šesť firiem, respektíve konzorcií. Výsledky tendra pôvodne vyhodnotili s tým, že najvýhodnejšie cenové podmienky ponúkol Doprastav a Metrostav. Konzorciu preto mali priklepnúť celý zákazku a podpísať s ním zmluvu. To sa však doteraz nestalo.