Postupne pridali dva menej výkonné varianty. Ten prvý mal na zadné kolesá posielať 2000 k z twin-turbo V8, do výkonnejšej verzie plánovali motor modifikovať na 3000 k. Tieto autá mali byť použiteľné v cestnej premávke. Najvýkonnejšia verzia, kde z 12,3 l V16 dopovaného štyrmi turbami vytrieskali 5000 k, bola vyhradená len na jazdu na okruhu. Lenže z projektu vycúvala MAT a to je jeden z dôvodov, prečo vývoj zastavili.
Podľa zdroja blízkeho automobilke Devel majú veľké problémy, ktoré bránia sériovej výrobe. Jedným z tých najpálčivejších je chladenie. Motor stavali špecialisti na šprinty, má šialené čísla, ale pri jazde sa prehrieva. Majú veľké problémy uchladiť motor, nefunguje to ani pri bežnej jazde a nie ešte na okruhu. Doteraz nenašli spôsob, ako motor udržať v prevádzkových teplotách.
Ďalším neduhom supercaru je aerodynamika. Plánovali prekonať 500 km/h, ale to nie je také jednoduché. Nedokázali navrhnúť auto tak, aby pri rýchlosti nad 480 km/h nevzlietlo. Zdroj hovorí, že odkedy z projektu odišla MAT, tak sa Devel Sixteen stále chová ako veľké krídlo a nevedia supercar prinútiť zostať na zemi.
Sen o najrýchlejšom aute sveta, ktoré bude pochádzať zo Spojených arabských emirátov s najväčšou pravdepodobnosťou skončil. Devel Sixteen mal byť najrýchlejším a najvýkonnejším, ale projekt stojí, má veľké problémy a sériovú výrobu možno ani neuvidí.
zdroj a foto: carscoops.com
video: Devel Sixteen, Shmee150