BMW podľa zákulisných informácií pracuje hneď na troch verziách a ich spoločným menovateľom by mala byť možnosť nabíjať ich zo zásuvky. Najvýkonnejší plug-in hybrid by mal podľa servera BMWblog i Auto Motor und Sportu ponúknuť až 552 kW, inak povedané 750 koní, čo by so štandardným trojlitrovým šesťvalcom nebolo také jednoduché. Aj preto sa pod kapotou XM má objaviť 4.4 V8 biturbo, prvýkrát spojená s elektromotorom.
V8 s hybridom aj v budúcich „eMkách“
Uvedená kombinácia by sa mala v budúcnosti objaviť aj v ďalších modeloch divízie M GmbH, konkrétne v ďalšej generácii BMW X5 M i M5. Ďalšie dve verzie vrcholného XM budú samozrejme „slabšie“, výkon jednej z nich by však mal atakovať hranicu 478 kW, teda 650 koní. Tiež premýšľate, kam až sa dostanú výkony „bežných“ áut, ktoré sa nehonosia titulom superšport?
Ak sú neoficiálne informácie správne, BMW by malo túto novinku odhaliť do konca tohto roka, jej výroba je však naplánovaná až na rok 2022. A preto, že má ísť o plnohodnotné modely M, zákazníci by nemali prísť ani o športové sedadlá, komponenty z uhlíkových vlákien či karbón-keramické brzdy. Uvidíme, čo nám BMW nakoniec reálne ukáže, priložené obrázky sú samozrejme len počítačové ilustrácie nadšencov a fanúšikov značky z instagramu.
Zdroj: bmwblog, instagram @magnus.concepts