Príbeh začína v okamihu, keď Elo kúpil čierne Ferrari 412 v nie práve najlepšom stave. Priviezol ho ukázať Willovi, ktorý si hneď všimol, že mu chýba čelné sklo a neznie ako skutočné Ferrari. Otvorili kapotu, aby zistili, v čom je problém. Niekto motor Ferrari nemal rád a znesvätil taliansku ikonu. Pod kapotou nenašli 12-valec s poriadnym stádom talianskych koní, ale Chevrolet V8!
Elo a Will zobrali do parády Ferrari 412. Vytvorili pickup, ktorý štýlom pripomína zákazkové kusovky .
Čo robiť s takto zbastardeným autom? Elo dostal nápad, spoja to najlepšie z Talianska s americkým poňatím auta. Každý správny Američan je veľký, silný a šoféruje nákladiak. A keď nie nákladiak, tak aspoň pickup. Chceli vytvoriť auto, ktoré svojim dizajnom bude pripomínať zákazkový stroj z dielne Ferrari, no stlačením tlačidla ho dokážu zmeniť na americké monštrum.
Dali sa do práce, kabínu skrátili odrezaním C-stĺpika, ktorý posunuli o 30 cm dopredu. Odstránili veko kufra, čim vytvorili miesto na korbu. Ferrari patrí medzi najlepšie značky sveta a tak ani Elo na projekte nešetril. Podlahu korby vyrobili z teakového dreva, ktoré sa používa na luxusných jachtách. Aby lepšie využili priestor, za kabínu umiestnili poličku.
Pod kapotou Ferrari 412 Pickup nebije talianske srdce. To niekto vyrezal a nahradil americkými svalmi. Will len doplnil V8 kompresorom a nasávačom v tvare odpílenej brokovnice.
Poriadny americký motor potrebuje kompresor a poriadny nasávač na kapote. Will vybral nasávač v tvare odpílenej brokovnice a vymyslel aj vychytávku, vďaka ktorej môže nasávač posúvať hore a dole, aby umocnil silu auta, alebo naopak, vyzdvihol jeho eleganciu. Do kapoty museli rezať, robili to veľmi opatrne, pretože mali len jeden pokus. Zohnať novú kapotu na Ferrari 412 je totiž nadľudská úloha, boli radi, že dokázali kúpiť čelné sklo. Ale naspať k motoru, teda lepšie povedané výfuku. Ani ten nenechali na pokoji. Za predné kolesá namontovali ventil, ktorého jediným cieľom je upozorniť na seba poriadne hlučnou zvukovou kulisou, ak teda chcú demonštrovať silu amerického motora.
Aby urobili Ferrari 412 pickup dokonalým, vybrali pre neho červenú farbu Ferrari Rosso. Striekaniu predchádzali dlhé hodiny prípravy, kým povrch dokonale nevyhladili. Potom základ a 4 až 6 vrstiev červenej. Ešte audio systém Bang & Olufsen a hotovo. Auto nakoniec zobrali do miestnej dielne Ferrari, kde ho ukázali mechanikom. Tí z neho boli nadšení, chválili správne zvolenú farbu a štýl, akým sa úprava uberala. Auto nepredali, ale postavili na čestné miesto v London Motor Museum.
Zdroj: autoblog.com