Podobne ako sedan, aj Peugeot 508 SW sa vyznačuje podareným dynamickým dizajnom a je naložený technológiami. Je dokonca takmer rovnako vysoký ako sedan (má iba o 3 cm viac) a je o 6 cm nižšie ako predchádzajúca generácia. Aj napriek zvažujúcej sa streche by podľa vyjadrení Peugeotu nemali pasažieri trpieť na nedostatok miesta nad hlavou. Zaujímavé je, že nová 508 SW je o 5 cm kratšia ako tá stará. Dá sa to chápať ako smer Peugeotu za agilnejšími autami. Nevšedným dizajnovým doplnkom sú bezrámové okná dverí, dokonca aj hrany boli zminimalizované ako sa len dalo. Vpredu nechýba LED denné svietenie, vďaka ktorému auto spoznáte na prvý pohľad.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Kopec miesta

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Dôvodom kúpy kombíka je kufor a na ten sa myslelo. Môžete ho otvoriť bezdotykovo a nakladacia hrana je o 6 cm nižšia a o 2 cm širšia ako pri sedane. Objem kufra bez spodných úložných priestorov je 530 l a s nimi to je 560 l. Auto má šikovný systém Magic Flat, ktorý po sklopení zadných sedadiel vytvorí rovný úložný priestor s celkovým objemom 1 780 litrov. „Chceli sme vytvoriť auto, ktoré bude dokonale zapadať do srdca segmentu D, avšak chceli sme priniesť aj niečo nové, čo autu dodá športový pocit,“ povedal o novej 508 SW Pierre Paul Mattei, šéf produktového dizajnu.

Pod kapotou sa môžu objaviť dva nové benzínové motory s objemom 1,6 a naftové motory 1,5 alebo 2,0 BlueHDi. Všetky už spĺňajú normu Euro 6 a hodnoty CO2 sú najnižšie z celej triedy. Ak je motor spojený s 8-stupňovou automatickou prevodovkou  nechýba ani takzvané plachtenie za účelom zníženia spotreby. V druhej polovici roku 2019 pribudne hybridná verzia, ktorá na elektrický pohon môže prejsť 50 km. Verejnosti bude predstavený na Parížskom autosalóne a do predaja sa dostane v januári 2019.