Ľahšia a schopnejšia Carrera
O čo v tomto prípade ide? Model T vychádza zo základnej Carrery. Ušetril 20 kg hmotnosti (1425 kg). Namiesto kľučiek dverí sú látkové tiahla a skromnejšie odhlučnenie pridá na intenzívnejšom pocite z jazdy. To by však bolo málo. 911 T ponúka oveľa viac. Trojliter twin-turbo boxer dáva 370 koní a 450 Nm ako v bežnej Carrere. Kvôli kratšiemu stálemu prevodu a mechanickej uzávierke diferenciálu šprintuje na stovku za 4,5 s, teda o 0,1 s rýchlejšie. To všetko so 7-stupňovou manuálnou prevodovkou a kratšími prevodmi. Ak zvolíte dvojspojku PDK, disciplínu zvládnete za 4,2 sekúnd. S oboma prevodovkami uháňa Carrera T 290 km/h.
Podvozok vyladený firemnými paketmi
To nie je všetko, „Téčko“ má vyladené aj šasi. Štandardom je podvozok PASM s o 20 mm nižšou svetlou výškou. Nechýba Sport Chrono Package, „short shifter“ a detaily interiéru, ktoré zosobňujú puristický charakter modelu. Zadné sedadlá kompletne chýbajú a taktiež infotainment PCM (Porsche Communication Management). Ak ho však chcete, v Porsche vám obe položky za príplatok namontujú. Navyše, priplatiť si môžete aj za natáčanie zadnej nápravy. To v normálnej Carrere nie je ani za mastný príplatok. Vizuálne zmeny zahŕňajú optimalizovaný predný spojler, nálepky na dverách, špeciálne lakovanie. 20-palcové kolesá vo farbe Titan Grey pochádzajú z Carerry S.
Porsche fanúšikov opäť potešilo! Pripravilo Carreru T, puristický model legendárnej deväťsto jedenástky.
Ľudia z Porsche hovoria, že každý aspekt mechaniky a výbavy zvýrazňuje športovosť a fokus na jazdu. V dobe, keď automobilky pridávajú často až nezmyselné prvky výbavy a vládnu asistenčné systémy a moderné infotainmenty (aj v športových autách), prišlo Porsche s geniálnym receptom. Ako som už spomínal v článku s Lamborghini Urus, ak vysoko predajné SUV pomáhajú „rýdzošportovým“ značkám prinášať takéto modely, nech sa páči! Dajte im esuvéčka a nám ešte lepšie športiaky!
Porsche 911 Carrera T príde v januári 2018 s cenou 108-tisíc eur.
Zdroj: Porsche, evo