Riccardo
28.05.11 11:01
T
Nuž, odvaha v tomto segmente podnikať.
Hlavne keď v klasickom CEEDe pravideľne sú problémy so stabilizátorom PN, rádiom, hrdzavením časti karosérie, elektrikou, pukaním prístrojovej dosky,pukaním v náprave pri natočení volantu, nekvalitou použitých materiálou bezpečnostných pásov, a hlavne s obchodno-podvodným ťahom 5 a 7 ročnej záruky, ktorá je podmienená neprofesionálne vykonanými prehliadkami raz ročne samozrejme ktoré platí zákazník!!! (príklad: kontrola akumulátora sa vykonáva tak, že automenič-nie mechanik sa pozrie, či je v aute akumulátor! na otázku čo s hladinou elektrolytu a kapacitou AKU, dostanete odpoveď on nevie, lebo je to bez údržbový akumulátor. Tak potom akáže kontrola ! Detto so svetlami, zapne a vypne a konštatuje, že svietia. Nejaký prístroj - ako Regloskop a pod = NEZNÁME. Ešte ani pneumatiky nevedia obuť poriadne tak ako profesionálny pneuservis. Nastavenie ručnej bŕzdy, tak to je u mňa už 2 ročný problém. Pokiaľ by to bol automechanik, tak by závadu odstránil a nastavil tú bŕzdu. Auto menič nevie NIČ iba meniť dielce. Nalakovanie poškodených častí karosérie, ďaľší problém neodbornosti a super lajdáctva.
A ten smrad, ktorý vanie s tzv. klimatizácie a to pri novom HEPA filtre, ktorý je vyrobený s pramencovej sklolaminátovej jemnej rohože a vystužený styrénovým chemickým svinstvom. Ide o HEPA filter, ktorý má zachytávať naj jemnejšie časti prachu a čuduj sa svete zachytáva aj muchy, lístie a pod? Ten konštruktér musí byť DEBIL, ktorý to navrhol !
A to je len časť problémov, ktoré ak sa prenesú so Roadstera tak budú mať úspech ako KIA SOUL...Bol to životný omyl kúpiť si CEED za 19 000.- €
Dúfam, že tieto stránky číta niekto z IMPORTÉROV a postaví sa k problémom ako importér a nie ako IMPOTENT!
Odpovedať