Obrazové upútavky, oficiálne ilustrácie exteriéru a interiéru, ale tiež fotografie kamuflovaných prototypov zverejňuje Renault už mesiace, navyše pred pár týždňami sa pochválil dokonca i presným termínom, kedy nám nový Austral ukáže.
Aj vďaka tomu sme vedeli, že novinka bude o dva centimetre dlhšia ako Kadjar (celkovo meria 4,51 metra), že pod jej kapotou sa nedostane diesel, a že automobilka chystá tiež verziu coupé, ktorá má byť náhradou Talismanu i väčší sedemmiestny variant, ktorý zase nepriamo zastúpi Koleos a Espace.
Takto si Austral predstavovali grafici, ktorí vychádzali z dizajnu Megane E-Tech a maskovaných prototypov.
Množstvo informácií zverejnil okrem iného i český (veľmi dobre informovaný) portál RNews.cz, ktorý nám prezradil, že Renault chystá športovo orientované prevedenie s označením Alpine, a že sa vo výbave objaví systém riadenia oboch náprav 4Control, diódové matrix svetlá, 360-stupňový kamerový systém, head-up displej premietaný na čelné okno, elektrické masážne sedadlá s pamäťou a hromada asistenčných systémov.
Známe sú tiež motory. Spočiatku sa pod kapotou Australu objaví preplňovaný štvorvalec 1.3 TCe s výkonom 140 a 160 koní, pričom silnejšia verzia bude dostupná výhradne s automatom (CVT namiesto dvojspojky EDC) a za príplatok dokonca i pohonom 4x4.
Takto nám Austral na oficiálnej ilustrácii pred časom predstavil priamo Renault.
Hybridy s trojvalcom
Ďalšie motorizácie budú výlučne benzín-elektrické. Ich základom sa stane trojvalec 1.2 TCe, pričom mild-hybrid so 48-voltovou architektúrou bude mať 130 koní a 230 Nm, zatiaľ čo klasický hybrid E-Tech ponúkne 160 a 200 koní.
Jediné, čo nám v rámci mozaiky chýbalo, bol finálny dizajn, ani ten ale nevybočuje zo štýlu stanoveného novým elektrickým Renaultom Mégane E-Tech, akurát maska Australu je pochopiteľne iná, keďže musí privádzať vzduch ku chladičom klasickej spaľovacej jednotky. Ako sme už spomenuli, premiéra auta je naplánovaná na zajtra, takže ak vás zaujímajú ďalšie detaily, nezabudnite nás sledovať.