Aktuálna generácia je na trhu od roku 2013, už o rok by sme mali spoznať dokonca druhú generáciu. V ponuke sú aj trojvalce so zdvihovým objemom 0,9 litra, naproti tomu prichádza do predaja najsilnejší zážihový motor so zdvihovým objemom 1,6 litra.

Najsilnejší motor bude trocha netradične dostupný len s edíciou a skoro na konci výroby.

Ten pridávajú do ponuky v rámci novej edície s názvom S-Edition (ináč nebude ani dostupný, aspoň zatiaľ), ktorá z môjho pohľadu toho neprinesie takmer nič podstatného. Dokonca v sérii nedostanete ani vyhrievané sedadlá. Avšak práve najsilnejší benzínový motor by mohol byť rozhodujúcou voľbou.

Na celom aute bude niekoľko znakov, že ide o edíciu S-Edition.

Motor bude mať výkon 110 kW (150 k) a kombinujú ho s manuálnou 6-stupňovou alebo dvojspojkovou robotizovanou prevodovkou EDC. A čo dostanete v edícii S-Edition? Výrobca vám pribalí R-Link infotainment, varovanie na vozidlá v mŕtvom uhle alebo parkovací asistent. Ďalej to budú 17-palcové disky, čalúnenie v kombinácii Alcantara/koža alebo 8 rôznych dvojtónových kombinácií lakovania. Cena vo Francúzsku bude štartovať na 23 300 eur za 1,2 TCe, spomínané TCe 150 začína na 24 600 eur a vznetový motor 1,5 dCi 110 na 26 100 €. Málo, veľa?

Zdroj foto: Renault

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov