Na vzniku Kwidu sa podieľalo indické dizajnové oddelenie francúzskej značky.

Mne osobne sa páči sivo žltá farebná kombinácia, ktorá sa dokonca dostala ešte aj na kolesá. Koncept má vysoký podvozok a krátke previsy karosérie. Dvere sa otvárajú smerom hore a v zadnej časti strechy má svoje miesto spomínané lietajúce zariadenie.

V podobnom šialenom duchu vznikol aj interiér, do ktorého sa zmestí 5 ľudí. Vodič sedí v strede. Dopredu sa umiestnia traja ľudia. Zvyšok sedí vzadu. Títo cestujúci majú možnosť regulovať teplotu ovládačom, ktorý je umiestnený na zadnej časti vodičovho sedadla.

Kwid do výroby nepôjde. Myslím, že to nie je žiadne prekvapenie. Mnohí síce tvrdia, že ide o predobraz budúcej generácie typu Captur, no nesvedčia o tom žiadne oficiálne informácie.

Pod kapotou Kwidu je 1,2 litrový preplňovaný motor TCe spolupracujúci s dvojspojkovou prevodovkou EDC. Výkon však prechádza výhradne na predné kolesá. Štvorkolka v tomto prípade nehrozí. Konštrukcia Renaultu má byť schopná poskytnúť miesto aj pre elektromotor.

Teraz sa vráťme k lietajúcemu dronovi. Tvorcovia tohto konceptu uvádzajú, že lietajúci stroj má slúžiť na zhotovovanie fotografických záberov, prípadne na zisťovanie situácie pred vozidlom. Určite by som radšej kvadrikoptéru používal na to, aby som videl dopredu. Zatiaľ som nikdy nepocítil potrebu mať vrtuľník kvôli tomu, aby som mohol fotiť krajinu zhora.

Zariadenie parkuje v zadnej časti strechy. Vodič alebo ktokoľvek iný ho môže ovládať manuálne. Druhou možnosťou je vopred určená trasa, ktorú zariadenie zvládne vďaka zabudovanému GPS modulu.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj:  Vedeli ste, že na Slovensku sa vyrába lietajúce auto Aeromobil?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov