Skutočný rozdiel výkonu medzi Megane R26.R a Focusom RS v absolútnych číslach predstavuje až 70 koní ( 230 k vs. 300 k). Britské automagazíny ako Drivers Republic, alebo Evo Mag, či Performance Car sa nestačia diviť. Dokonca, chlapi z poslednej menovanej redakcie zistili, že R26.R nakopalo na okruhu Bruntingthorpe ako Focus RS, tak aj Imprezu STi Type UK a dokonca aj 360 koňový Seat Leon Cupra! Autocar magazine je jediným periodikom, ktoré potvrdilo dominaciu Focusu RS na okruhu Millbrook. Francúzsky výrobca vyhlásil, že model R26.R disponuje rovnakým pohonným ústrojenstvom ako model R26, teda 2.0 litrovým turbomotorom s výkonom 230 koní. .R je však o celých 123 kg ľahšie a teda môžeme opäť vyhlásiť, že fyzika sa obabrať nedá :D. Ešte minulý rok jedovatý Megane R26.R stanovil rekord pre produkčné vozy s hnacou prednou nápravou na Nurburgringu s časom 8 minút a 17 sekúnd. Nuž, Renault Megane R26.R asi skutočne bude skvelým hothatchom a adekvátnym nástupcom za legendárnu R5 GT Turbo. Uvidíme, čo nám predvedie Clio RS, ktoré máme prisľúbené na redakčný test. Už sa veru nevieme dočkať.