Ochrana dospelých
V prvej sledovanej disciplíne získal Megane E-Tech 85 percent bodov. Horšie výsledky zaznamenali snímače hrudníka figuríny na mieste vodiča pri čelnom náraze, hodnoty však napriek tomu ostali v limitnom (povolenom) pásme. Naopak pri bočnom náraze vykazovali všetky senzory len minimálne riziko zranenia, teda s výnimkou zrážky z opačnej strany, pri ktorej sa meria vymrštenie „vodiča“ na stranu spolujazdca – čísla boli opäť hraničné. Auto síce má núdzové volanie po nehode, chýba mu ale systém na sekundárne zabránenie dopravnej nehody.
Ochrana detí
V tejto časti získal elektrický Megane 88 percent. V prípade oboch „panákov“ bolo riziko zranenia (bez ohľadu na typ nárazu) minimálne. Slabšie dopadli len výsledky merania senzorov na krku figuríny simulujúcej 10-ročné dieťa, komisári na tomto mieste zaznamenali hraničné hodnoty. Posádka má samozrejme k dispozícii možnosť vypnúť čelný airbag spolujazdca, pričom vodič je o deaktivácii informovaný veľmi zreteľne.
Ochrana chodcov
V tejto kategórii nedopadol Megane E-Tech úplne najlepšie, 65 percent bodov zďaleka nepatrí k tým najlepším výsledkom. Systémy núdzového brzdenia fungovali dobre, ale riziko zranenia chodca v oblasti panvy kvôli pevnej prednej hrane kapoty je pomerne vysoké.
Asistenčné systémy
Za elektronické systémy získal batériový Megane slušných 79 percent bodov. Núdzový asistent brzdenia fungoval bez problémov, komisári však horšie ohodnotili varovný systém, ktorý má vodiča upozorniť na nebezpečné priblíženie k vpredu idúcemu vozidlu. Celkový zisk 5 hviezdičiek je v každom prípade výborný výsledok, ktorý naznačuje, že nové modely Renaultu by nemali mať s bezpečnosťou žiadne problémy.