Dizajnér Francois Leboine sa snažil skĺbiť dve oblasti, ktoré sa navzájom vylučujú, a to už spomínanú architektúru a letectvo. Tvar okien nakreslil tak, aby vytváral dojem vtáčieho pierka. Zadné svetlá navrhol v tvare chvosta lietadla. Do svetiel integroval prvky, ktoré navodzujú dojem klapky na krídle lietadla. Harmóniu exteriéru umocňuje grafický dizajn v tvare diamantu. Ten Francois použil na takmer všetkých detailoch, kde sa dá vnímať ako konštrukcia v tvare včelieho plástu.

Renault Initiale Paris

Renault vyrobil strechu Initiale Paris z hliníka a plexiskla. Dizajnér Francois Leboine na nej zobrazil mapu Paríža.

Renault Initiale Paris je zahalený do ametystovej farby. Jeho strechu navrhol dizajnér ako kombináciu hliníka  a plexiskla. Na prvý pohľad sa môže zdať, že je plexisklo prasknuté, no to nie je pravda. Francois v ňom zobrazil mapu Paríža, vrátane Eiffelovky či Seiny.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Do interiéru sa dostanete cez proti sebe sa otvárajúce dvere. Tam už dominuje biela. Stredový tunel, z ktorého vyrastajú štyri sedadlá, je tiež kombinácia bielej a matného dreva. V prednej časti má zabudovaný informačný displej. Potom už tunel prerastá do prístrojovej dosky. Vodič sa tak díva na prehľadný prístrojový panel.

Renault Initiale Paris

Bose navrhlo pre koncept Initiale Paris audio systém s 32 reproduktormi, ktorý vytvára dokonalý priestorový zvuk.

Na prehĺbenie emocionálneho zážitku je na palube audio systém Bose. Bose sa s autom skutočne vyhralo. Každá hlavová oprierka má integrované dva reproduktory. Na reprodukciu nízkych frekvencií použili dva subwoofery, jeden vpredu a jeden vzadu. Sekunduje im sedem stredových reproduktorov. Ďalšie reproduktory dopĺňajú počet na 32. Áno, 32 reproduktorov osadilo Bose do tohto auta, aby vytvorili dokonalý priestorový zvuk.

Renault Initiale Paris

Renault pokračuje v trende downsizingu. Do Initiale Paris namotoval motor 1,6 litrový diesel dCi 130, ktorý upravil tak, aby poskytoval 90% krútiaceho momentu v širokom pásme otáčok. Dosiahol to dvoma turbami. Malé tlačí pri nízkych otáčkach kým nezačne zaberať veľké. Takto môže vodič využiť 90% z maximálneho krútiaceho momentu 400Nm už pri 1500 otáčkach. Motor je spriahnutý so 6 stupňovou automatickou dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Aj keď Initiale Paris jazdí na 22 palcových kolesách, jeho hmotnosť je o 250 kg nižšia ako hmotnosť Grand Espace. Vyprodukuje tak o 25g/km menej emisií CO2 a spotrebuje o 25% menej nafty ako porovnateľne výkonný diesel.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zdroj: autoblog.com