Podľa portálu AutoExpress už dokonca obe verzie nielenže plánujú, ale sú na ceste k sériovej produkcii. Čo sa týka veľkého Tucsona N, ten by mal konkurovať takej Cupre Ateca alebo pripravovanému Volkswagenu T-Roc R. Športovo ladený model by mal mať maximálny výkon na úrovni okolo 250 kW (340 k), na 100-ku by mal zrýchliť za menej ako 6 sekúnd.
Športovo ladený Tucson N by mohol mať okolo 250 kW (340 k).
Áno, na BMW X3 M, Mercedes-AMG GLC 63 S alebo Jaguar F-Pace SVR síce nemá, v konkurencii športovo ladených SUV od neprémiových výrobcov to však môže byť nové „želiezko v ohni“. Podľa zdroju z Hyundai by mal Tucson N samozrejme prísť so športovým podvozkom a odlišným dizajnom exteriéru a interiéru. Či bude dostupný len s automatickou prevodovkou, to je zatiaľ otázne.
Konkurencia však nespí ani v kategórii malých hothatchov, ako Polo GTI, Clio RS alebo Fiesta ST. Malý Hyundai i20 N by mohli predstaviť už budúci rok. So slabšie naladeným dvojlitrom z i30 N by mal mať približne 184 kW (250 k). Tu sa už očakáva manuálna prevodovka. Presné informácie síce Hyundai zatiaľ neuverejnil, dá sa však očakávať, že rodina N modelov sa rozrastie do všetkých smerov.
Zdroj foto: Hyundai
Zdroj: carscoops
Malý Hyundai vo verzii N by mohol konkurovať Polu GTI alebo Fieste ST.