“Je to skutočne ohromujúce. Samozrejme, dúfali sme v úspech, no nečakali sme, že bude tak veľký a príde tak rýchlo,” hovorí Per Nilsson, PR riaditeľ značky Volvo Trucks. “Veríme, že tieto výsledky prišli vďaka fantastickému obsahu a našej komunikačnej stratégii, ktorú priebežne dodržiavame už dlhší čas,” povedal Per Nilsson.
7 miliónov videní za jeden deň!
‘The Epic Split’ na youtube zverejnili 14. novembra. Už počas prvého dňa zaznamenal 6,5 milióna videní a 32 tisíc zdieľaní. Rýchlo sa stal najzdieľanejším videom na youtube. Počas najlepšieho dňa mal ‘The Epic Split’ cez 7 miliónov videní. Spustenie filmu odštartovalo vlnu aktivity na sociálnych sieťach, ako Facebook, Twitter a Reddit.
“Ľudia zdieľali a komentovali film znovu a znovu. Toto množstvo zainteresovaných ľudí je dôležitejšie, ako počet videní na Youtube,” hovorí Per Nilsson.
Úspech v číslach:
• so 60 000 000 pozretí najsledovanejšou auto reklamou na Youtube vôbec
• dosiahol viac ako 6 miliónov zdieľaní na sociálnych sieťach
• má viac ako 10 miliónov výsledkov na Google.com
• obrovský mediálny priestor: reklama bola predmetom približne 20 000 on-line článkov
• získal odhadovanú mediálnu hodnotu 70 000 000 EUR
“Napríklad, Youtube kanál Volvo Trucks viac ako strojnásobil počet odoberateľov od uvedenia, odoberateľov, ktorí dostanú nové filmy v budúcnosti,” hovorí Per Nilsson.
Dovolím si tvrdiť, že reklama Volvo Trucks s rozštepom Van Damma má aj ďalší rekord. Zdá sa, že inšpirovala najviac paródií v najkratšom čase. Tu je niekoľko z nich. Ktorá je naj? :)