Predstavte si, že idete do práce a kým pracujete, niekto vám dotankuje, alebo umyje auto, prípadne ho zavezie do servisu na pravidelnú prehliadku, alebo výmenu pneumatík a privezie ho späť na miesto.
Už minulý rok pred Vianocami spustila automobilka vo Švédsku službu, vďaka ktorej vám kuriér prinesie tovar kúpený cez internet priamo do auta bez toho, aby ste museli byť pri tom. A teraz prichádza s ďalšou službou. Nazvali ju domovnícka služba, čo v tomto prípade znamená, že sa vám niekto postará o vaše auto, zakiaľ ho nepoužívate. Predstavte si, že idete do práce a kým pracujete, niekto vám dotankuje, alebo umyje auto, prípadne ho zavezie do servisu na pravidelnú prehliadku, alebo výmenu pneumatík a privezie ho späť na miesto. Ako majiteľ auta tak ušetríte čas, strávený cestou na spomínané miesta a čakaním a odbremení vás to od starostí.
Stačí vám mobilná aplikácia
Volvo pritom nestrieľa naslepo a nefantazíruje. Automobilka si totiž urobila prieskum, z ktorého vyplynulo, že viac ako 70 % zákazníkov by chcelo službu dotankovania, 56 % by chcelo, aby niekto odviezol ich auto na pravidelnú údržbu a 49 % by chcelo, aby im niekto premiestil ich auto do inej lokality, kedykoľvek to budú chcieť. V budúcnosti budú zrejme tieto úkony robiť autonómne autá samé. Zatiaľ to však musí robiť človek a tak Volvo spustilo službu, ktorá toto všetko zahŕňa. Zaujímavé pritom je, že si službu stačí iba objednať pomocou mobilnej aplikácie a už sa nemusíte o nič viac starať. Volvo si to môže dovoliť vďaka digitálnemu kľúču. Aplikácia vygeneruje dočasný digitálny kľúč a odošle ho najbližšiemu autorizovanému Volvo servisu. Ten sa postará o objednané úkony a auto vráti späť. Akonáhle sa auto vráti, platnosť digitálneho kľúča vyprší.
Majitelia áut Volvo budú riešiť servis, či dotankovanie svojho auta cez mobilnú aplikáciu
Zdroj: Volvo