Samozrejme bude to motor roka 2010 - 1,4 litrový kompresor-turbo motor TSI. To je jasné. Prakticky istá je aj kombinácia s DSG II prevodovkou so 7 rýchlosťami, pre rovnaké dôvody ako vo Fabii, klasický manuál by sa tam prosto nezmestil. Otázny je teda len max. výkon. Kódu FR by, rovnako ako klasickej Ibize FR, alebo Ibize SportCoupé FR patrilo 110 kW (150 k).
Ak by to totiž výkonovo mali byť rovnaké čísla ako má Fabia RS a Polo GTI, teda 132 kW (180 k), to by sa už naozaj ostrá Ibiza ST mala volať Cupra. Ale veď vlastne nik s istotou nepovedal, že to tak nebude... :) Dajme sa teda prekvapiť na jesennom IAA vo Frankfurte.
Aj keď by sme si želali, aby to bola Cupra, je logickejšie a viac pravdepodobné, že to nakoniec bude model FR, ktorý doplní ponuku 3 a 5 dverovej verzie Ibizy. V tom prípade bude v ponuke aj naftová verzia dvojlitra TDI s výkonom 105 kW (143 k) a 320 Nm.