V interiéri je nový volant, športové sedačky a návnada pre zlodejov.
Pod kapotou pracuje 1,4 litrový preplňovaný (kompresor- turbo) štvorvalec TSI. Ten rozhýbe malý Seat maximálne na 228 km/h a 100 km/h dosiahne za 6,9 sekundy. Priemerná spotreba benzínu je na úrovni 5,9 l/100 km.
Výkon bude na predné kolesá prenášať 7 stupňová dvojspojková prevodovka DSG spolu s elektronickou uzávierkou diferenciálu XDS. Podvozok novej Ibizy Cupra bude naladený tvrdšie. K tomu patrí aj nižšia svetlá výška a lepšie brzdy od AP Racing. Samozrejmosťou by teda mali byť lepšie jazdné vlastnosti. Podvozok zakončujú 17 palcové zliatinové kolesá. Nešťastím je zvukový generátor, ktorý zaručí ten správny zvuk. Motor to jednoducho nedokáže.
Zvukový generátor je podobný, ako má Ford. Kabínu s motorm spája potrubie v ktorom je elektronicky ovládaná klapka. V prípade plného plynu vie klapka zvuk zosilniť. Systém tak neupravuje podobu zvuku ale jeho intenzitu.
Do interiéru prišiel prenosný Seat Portable System, ktorý zahŕňa dotykový displej, navigáciu, audiosystém a palubný počítač. Keďže systém nebude pevne spojený s autom, budú ho mať radi najmä zlodeji. Jeho cena je približne 280€ a preto pozor naňho. Okrem toho je vo vnútri nový volant a športové sedačky.
Seat uvedie Ibizu Cupra na trh vo februári budúceho roku. Jeho cenu pre Slovensko zatiaľ nepoznáme. V Británii si za neho výrobca vypýta približne 23 600€.
Zdroj: worldcarfans.com, autoforum.cz