Zásadná zmena?
Pri verzii z minulého roka sa Seatu podarilo z 2,0 l štvorvalcového turbomotora vydolovať až takmer 300 koní. Zmena prišla po otestovaní auta podľa novej procedúry WLTP, ktorá emisie meria na dlhších tratiach a pri vyšších rýchlostiach. Zaujímavé je, že verzia kombi, ktorá má poháňané všetky štyri kolesá, si ponechá plný výkon. Iba 5-dverový variant s predným náhonom bude okresaný. Ako sa to podpíše na zrýchlení a spotrebe ešte oficiálne potvrdené nie je, no minimálne v prípade dynamiky neočakávame žiadne zásadné zmeny. Na papieri to autu síce na imidži nepridá, no celkom iste to nebude znamenať žiadne zásadné spomalenie auta v žiadnej z disciplín. Ak ste náhodou záujemcom o Cupru, poponáhľajte sa objednať 300-koňovú verziu. Alebo ani vám sa úbytok 10 koní, teda 3,5 % nezdá vôbec zásadný a dôležitý?
Foto: Seat