Počiatočná opatrnosť
Rozhodnutie o kúpe im trvá cca 9 týždňov. To je pomerne dlhá doba, ktorá je podľa Seatu zapríčinená väčšou opatrnosťou. Predsa pre väčšinu ide o prvú veľkú investíciu. Až 50 % mileniálov sa rozhoduje na základe informácií na stránke automobilky. Vplyv blízkych je tu pomerne silný, keďže radu od blízkych zohľadňuje 23 %. S pribúdajúcim vekom sa to číslo zmenší o 10 %. Napriek dobe SUV ostáva až pre 50 % mileniálov kategória malých (Ibiza) a stredne veľkých (Leon) áut jasná voľba. 20 % následne berú SUV, avšak záujem o ne s vekom stúpa.
Prepojenie so smartfónom na prvom mieste
Seat za priaznivé ceny prináša množstvo technických vymožeností, ktoré sú práve pre túto generáciu veľmi dôležité. Dnes sa už nepozerajú na to, čo je pod kapotou, ale na to, čo ich čaká v interiéri a či to má štýl. Pri väčšine mladých zákazníkov rozhoduje okrem ceny hlavne dizajn a možnosti konektivity. Podľa informácií Seatu si auto vyberá až 40 % zákazníkov na základe dizajnu. Konektivita, ozvučovací systém a infotainment majú zásadný význam pre každého tretieho zákazníka. 26 % nemá problém ani s takzvaným Carsharingom, čiže delením jedného auta medzi viacerých používateľov.
Dnes už auto predstavuje akési vyjadrenie samého seba. Váš druhý domov, kde sadnete a pesnička, ktorá vám doteraz hrala v slúchadlách, začne hrať z reproduktorov.