Sergio Marchionne je CEO koncernu FCA - Fiat Chrysler Automotive
Marchionne, šéf FCA, novinárom doslova povedal: "Nedusíme sa. Sme na tom relatívne dobre. Sme verejne prepieraní, opakovane odmietaní a tieto veci nemožno znásilňovať. Nechcem to. Momentálne nemáme najmenší zámer robiť čokoľvek nasilu."
Žiadne spojenie s GM
Na miesto zameriavania sa na spojenie s GM, či akéhokoľvek iného partnera, sa FCA znova viac zameria na zapracovanie ambiciózneho päťročného plánu, podľa ktorého má koncern preinvestovať do rozvoja svojich značiek až 52 miliárd dolárov. Špeciálne do Alfy Romeo, Maserati a Jeepu. Doterajšie pokusy boli málo efektívne, hlavne čo sa talianskych značiek týka. Medzičasom je totiž verejným tajomstvom, že mnohými túžobne očakávaná Gulia a pripravované SUV dostanú ďalší odklad nástupu do výroby a teda aj predaja. Čas zatiaľ vyplnia už avizovanou väčšou modernizáciou aktuálnych typov MiTo a Giulietta. Podobne aj Maserati má preložiť premiéru pripravovaného športiaku Alfieri až na rok 2017 a neurobí tak budúci rok, ako sľubovali. Každopádne koncernu FCA, ako mnohí vo svete, držíme palce a fandíme, keďže väčšina pripravovaných áut vyzerá byť skutočne zaujímavá.