Ochrana dospelých
V tomto smere získal Enyaq iV 94 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mali obe figuríny perfektné hodnoty v prípade zranenia, iba o stupeň horšiu známku dostala spodná ľavá časť nohy spolujazdca. Pri čelnom náraze bez prekrytia však mali takúto známku trupy vodiča aj zadného pasažiera.
Ochrana detí
Tu získal Enyaq iV výborných 89 %. Pri čelnom aj bočnom náraze nezaznamenali obe figuríny, 6 aj 10-ročného dieťaťa tie najmenšie známky zranenia. To znamenalo aj taký vysoký percentuálny zisk v tejto disciplíne.
Ochrana chodcov
Vyššie SUV nemáva dobré výsledky v oblasti ochrany chodcov. Tu získala elektrická Škoda 71 %. Čelná maska a ani začiatok kapoty neboli pre chodcov veľkým rizikom. Horšie sú na tom časti okolo predných svetiel a samozrejme A-stĺpiky.
Asistenčné systémy
V poslednej sledovanej disciplíne získal Enyaq iV 82 %. Asistenčné systémy fungovali dobre, brzdný asistent rozpoznal chodcov aj cyklistov a fungoval pri mestskej aj vyššej rýchlosti. Celkový zisk 5 hviezdičiek je tak v tejto triede áut už štandardom.