"Neprepneme gombík v očakávaní, že ľudia hromadne prejdú od benzínových k plne elektrickým autám. Tento proces potrvá desaťročia a my musíme ľuďom tento prechod pomôcť zvládnuť krok po kroku tým, že im postupne ukážeme, aké sú možnosti," tvrdí nemenovaný zdroj.
Očakáva sa, že značky zo skupiny využijú aktuálne výkonné modely na propagáciu technológie radšej než by mali vytvárať nové podznačky. To znamená, že práve modely RS a Cupra majú perspektívne dostať viac priestoru. Čiastočne sa to už deje, z Cupry je nová samostatná značka, ktorá okrem klasických modelov hothatchov či športových kombíkov predstaví aj model Ateca Cupra. Rozšírením ponuky českej značky v tomto smere má byť práve Fabia RS.
Neočakávajme zatiaľ žiadne konkrétnosti v oblasti výkonových parametrov, či hnacieho agregátu. Isté je len to, že podľa šéfa Škoda Auto by rýchla Fabia dávala zmysel. Hlavne preto, aby aj Škoda mohla širšej verejnosti lepšie predstaviť elektrifikáciu ako cestu k jazdnej dynamike blízkej budúcnosti.
zdroj info a foto: www.autocar.co.uk