Od roku 1994 do roku 2001 opustilo brány automobilky Škoda úctyhodných 1 420 441 Felicií, na ktoré čakali šoféri zo Slovenska, Českej republiky aj zo zahraničia. Pro hranatejšej Škode Favorit sa tento modernejší aerodynamickejší model mohol pýšiť výbavou, akú do tej doby žiadna škodovka nepriniesla. Mohol za to predovšetkým vstup značky Škoda do koncernu Volkswagen, vďaka čomu bolo toto vozidlo dostupné s takými „vymoženosťami“, ako napríklad antiblokovací systém ABS či posilňovač riadenia.
Jazdená Felicia sa dnes dá kúpiť vo viacerých prevedeniach. Základný hatchback čoskoro po nástupe na trh doplnila karoséria kombi, potom pickup a ešte väčší úžitkový Van Plus. Najkurióznejším variantom je jednoznačne Felicia Fun, väčšinou žiarivo žltý pickup na voľný čas s nevídanou konštrukciou. Vďaka posuvnej zadnej stene sa kapacita interiéru dala rozšíriť o druhý rad sedadiel – ten ale nemal strechu nad hlavou a polovica posádky si tak mohla pripadať ako v kabriolete. Týmto modelom Škoda mierila hlavne na juhoeurópske trhy, nakoniec sa v nej ale okrem Talianov, Španielov či Grékov vozili aj Nemci, Briti, Slováci a Česi.
Úspech Felicia slávila nielen medzi bežnými vodičmi, ale aj vo vozových parkoch rôznych inštitúcií. Medzi jej vlastníkov sa zaradili mnohé veľké firmy, autoškoly, taxikári a podobne. „Felicia patrila a stále patrí medzi obľúbenú jazdenku, ktorá si nového majiteľa spravidla nájde veľmi rýchlo. Od roku 2004 sme ich na Slovensku predali vyše 10 500. Počet inzerovaných áut sa ale neustále zmenšuje. Momentálne ich je na Slovensku inzerovaných približne 350,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO.
Kedysi sa síce najdrahšie modely Felicií čerstvo po výrobe predávali aj za dnešných 15 000 eur (v prepočte), no aktuálne sa dostali na cenové dno. Najčastejšie sa ich cena pohybuje v rozmedzí 600 – 700 eur, zachovalé kúsky už ale môžu ašpirovať na štatút veterána. Tento rok sa predal zberateľsky cenný model Felicia Fun za 6 155 eur.