Škoda Karoq Sportline
S týmto názvom Škoda už ponúka Superb Sportline aj Kodiaq Sportline. V oboch prípadoch ide o decentné štylistické doplnky exteriéru a interiéru. Škoda Karoq Sportline však príde na trh aj s najsilnejším motorom, teda zážihovým 2,0 TSI s max. výkonom 140 kW (190 k). Bude dostupný len ako štvorkolka s automatickou prevodovkou DSG.
Sportline prináša do ponuky Škoda Karoq najvýkonnejší motor a verzia Scout bude dostupná len ako 4x4.
Okrem najsilnejšej pohonnej jednotky bude k dispozícii aj slabšia 1,5 TSI s 110 kW (150 k) s pohonom predných kolies a manuálnou alebo DSG prevodovkou. Vznetové motory zastupuje 2,0 TDI s 140 kW (190 k), prevodovkou DSG a pohonom všetkých kolies a slabšia verzia s výkonom 110 kW (150 k) s pohonom predných kolies a manuálnou prevodovkou. Za príplatok bude dostupný aj pohon všetkých kolies aj s prevodovkou DSG.
Exteriér odlíšia čierne lakované 18-palcové disky, upravené nárazníky, čierne strešné nosiče alebo plakety Sportline. V interiéri pribudne čierna stropnica, pedále z nerezovej ocele alebo za príplatok digitálny prístrojový panel. Ten ponúkne navyše nové usporiadanie displeja, v ktorom bude otáčkomer a aktuálna rýchlosť v strede.
Škoda Karoq Scout
Naproti tomu verzia Scout bude dostupná len ako štvorkolka, s rovnakými motormi okrem 2,0 TSI 140 kW (190 k). Opäť pribudnú 18-palcové disky, strieborné strešné lyžiny, alebo strieborná časť predného nárazníka. Pri nej sa však obávam, ako dlho vydrží v peknom nepoškriabanom stave. I keď je pravda, že Karoq nepatrí práve k autám, s ktorými jazdíte výlučne v teréne. Obe verzie budú mať výstavnú premiéru na autosalóne v Paríži.
Zdroj foto: Škoda