Verzia je vyrobená podľa vyhlášky č. 296/2012, teda má výrazný odtieň RAL 1016 s reflexnými prvkami. Obdĺžnikovo zelené polia sa striedajú so žltou farbou a nápisom „Zdravotnícka záchranná služba“.
Na streche umiestnenú majákovú rampu dopĺňa siréna s výkonom 100 W a rovnako výkonný reproduktor.
Na vozidle nájdeme najmodernejšie LED výstražné zariadenie podľa normy EHK 10 a ECE 65. Modré svetlá sú tiež v maske chladiča, v predných blatníkoch a v piatych dverách. Na streche umiestnenú majákovú rampu dopĺňa siréna s výkonom 100 W a rovnako výkonný reproduktor.
Modré svetlá sú tiež na bokoch vozidla.
Za zadným oknom je zase programovateľná svetelná tabuľa. V interiéri je rozšírená elektroinštalácia, ktorá zahŕňa 230 V prípojku alebo zástrčku PowerAirBox. Pre záchranárov je tu tiež potrebné komunikačné rozhranie, druhá 70 Ah batéria pre dostatok energie alebo predohrev motorového oleja.
Zadný výsuvný modul Carmo Sortimo obsahuje lekárske vybavenie.
Záchranárske zložky využijú aj hasiaci prístroj alebo výsuvný modul systému Carmo Sortimo pre lekárske vybavenie. Z lekárskej techniky nájdeme na palube defibrilátor, odsávačku, pľúcny ventilátor alebo klasickú lekársku sadu prvej pomoci.
Interiér sa voči bežným verziám tiež zásadne líši.
Pre lekárske nasadenie sa najviac hodí najvýkonnejší vznetový motor v ponuke, ktorým je dvojlitrové TDI s výkonom 140 kW (190 k) a pohon všetkých kolies. Motor je kombinovaný s dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG. Na prianie zákazníkov je možnosť vozidlo vybaviť aj iným motorom. Škoda je výrobcom sanitných automobilov už od roku 1906 a vďaka tejto dlhoročnej tradícii je aj novinka pripravená pomáhať v tých najťažších situáciách.