Dynamický vzhľad
Už na prvý pohľad je verzia Sportline odlišná prvkami exteriéru, ktoré poznáme v iných modeloch značky ako čierne prvky, trojramenný športový volant a športové sedadlá s integrovanou hlavovou opierkou. Typická je tiež predná maska s odlišným nárazníkom, ktorý zdobia plaketky Sportline. Na zadnej časti vozidla je nápis Škoda čiernej farby. Zadná časť v karosárskej verzii liftback dostala aj elegantný čierny spojler a na zadnom difúzore je zreteľná chromová lišta. Verzia Sportline má v štandarde 17-palcové kolesá, no k dispozícii sú aj 18 a 19 palcové.
Pozrite si náš videotest Škody Octavia štvrtej generácie tu:
Motorizácie
Škoda Octavia Sportline je k dispozícii so širokou ponukou motorov. Možné si je vybrať benzínové, naftové motory, ale aj mild-hybridné a plug-in hybridné verzie a taktiež verzia G-TEC, ktorú poháňa zemný plyn. Výkon motorizácií sa pohybuje v rozmedzí od 85 kW (115 koní) do 150 kW (204 koní). Benzínový motor 1,5 TSI s výkonom 110 kW (150 koní) je možné skombinovať s automatickou prevodovkou DSG s mild-hybridným pohonom. Výkonnejší motor 2,0 TSI s výkonom 140 kW (190 koní) v spojení s automatickou prevodovkou je dostupný s pohonom všetkých kolies. Škoda Octavia Sportline v plug-in hybridnej verzii ponúka výkon 150 kW (204 koní). Verzia G-TEC poháňaná plynom (CNG) disponuje výkonom 96 kW (130 koní). Naftový motor 2,0 TDI je k dispozícii buď s výkonom 85 kW (115 koní), alebo 110 kW (150 koní). Obe naftové jednotky je možné kombinovať s automatickou prevodovkou, silnejšia verzia je k dispozícii aj s pohonom oboch náprav.
Porovnali sme Škodu Octavia RS a Octaviu Scout:
zdroj: Škoda