Jednoducho a lacno
Na palube nemá žiadnu nálož asistenčných systémov, drahé batérie, ani komplikovaný elektrifikovaný pohon. Namiesto toho má pod kapotou pravdepodobne trojvalec 1.0 TSI, prípadne štvorvalec 1.5 TSI, ako v prípade crossoveru Kushaq. Ten je rovnako ako Slavia určený pre Indiu, kde sú trhové i legislatívne podmienky úplne iné než u nás. Podľa informácii magazínu Motor1 by mal nový liftback stáť na rovnakej platforme ako Kushaq. Má označenie MQB A0 IN a je špeciálne vyvinutá pre ázijské trhy.
Po technickej stránke by mala mať Slavia veľa spoločného s Volkswagenom Virtus, ktorý nájdete v Latinskej Amerike. Hlavnou odlišnosťou bude karoséria, pôjde totiž o päťdverový liftback. Špecifikum indického trhu sú katastrofálne cesty, a práve preto má mať toto auto vyšší podvozok, dlhšie dráhy pruženia a výrazne väčšie podbehy kolies, než je u nás zvykom. Dizajnovo bude auto zrejme blízke ruskému Rapidu, ktorý má mnoho podobností s neúspešnou Scalou. Možno práve liftback je niečo, čo by pomohlo biednym predajom už takmer zabudnutého hatchbacku Scala. Brali by ste Škodu Slavia aj v Európe?
zdroj: Motor1