Úspora 0,5 litra na 100 km

Jedná sa o už celkom známy a tak trochu kontroverzný motor 1.4 TSI s výkonom 110 kW (150 k). Kontroverznosť tkvie v prívlastku ACT (Active Cylinder Technology), ktorý napovie, že motor bude sem-tam vypínať druhý a tretí valec. Dvojvalcový režim sa aktivuje ak nie je potrebný všetok výkon a auto cestuje ustálenou rýchlosťou. V tomto režime dokáže byť vraj motor úspornejší o 0,5 litra na sto kilometrov v porovnaní so situáciou, v ktorej by pracovali všetky štyri valce. Motor môže byť skombinovaný so šesťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovou DSG prevodovkou. Tiež je v ponuke kombinácia s pohonom 4x4. 150-koňová jedna-štvorka zapadne presne do veľkej medzery medzi základnou motorizáciou 1.4 TSI 92 kW (125 k) a silnejšou 1.8 TSI 132 kW (180 k). 

Vyplniť ďalšiu veľkú medzeru medzi dve motorizácie 1.8 TSI 132 kW (180 k) a 2.0 TSI 206 kW (280 k) prichádza motor 2.0 TSI 162 kW (220 k). Tento agregát nedostanete v kombinácii so štvorkolkou a dokonca ani s manuálnou prevodovkou. K dispozícii je len šesťstupňová DSG prevodovka a pohon predných kolies. Aspoň zatiaľ. V ponuke, samozrejme, zostávajú všetky doterajšie motory, čiže všetky menované plus dieselový základ 1.6 TDI 88 kW (120 k) a dva dvojlitrové diesele o výkone 110 kW (150 k) a 140 kW (190k). Všetky uvedené motory sú automaticky k dispozícii aj pre lifback.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov