Škoda Fabia je tu s nami už takmer 18 rokov. Za ten čas oslovila viac ako 4 milióny zákazníkov. Práve jubilejný, štvormiliónty zákazník si vybral Fabiu vo verzii kombi v bielej farbe Moon. Pod prednou kapotou je nový motor 1,0 TSI kombinovaný s príplatkovou automatickou prevodovkou DSG. K tomuto úspechu pridali ďalší. Z tretej generácie, ktorá je na trhu od roku 2014, stihli predať už pol milióna modelov.
Škoda Fabia tretej generácie oslovila už viac ako pol milióna zákazníkov.
Prvá generácia, ktorú predstavili v roku 1999 na autosalóne vo Frankfurte, vychádzala z koncernovej platformy A0. Voči teoretickému predchodcovi, ktorým bola Felicia, išlo o diametrálne odlišné vozidlo.
Už o rok neskôr pridali do ponuky aj verziu kombi. Pod prednou kapotou vystriedali množstvo zážihových aj vznetových motorov. Zaujímavosťou bola Fabia RS predstavená v roku 2003, ktorá mala 1,9-litrový vznetový motor vyladený na výkon 96 kW (130 k). Celkovo z prvej generácie predali takmer 1,8 milióna kusov.
Druhá generácia prišla na trh v roku 2007 a dizajnovo sa zaokrúhlila. Do ponuky prišli nové motory a tiež nové prvky výbavy. Niektoré, ako napríklad xenónové svetlomety, z ponuky však vypadli. Kombi verzia prišla na trh ešte v ten istý rok.
Biela Fabia kombi bola jubilejným štvormilióntym modelom.
Objem batožinového priestoru vzrástol voči predchodcovi o nezanedbateľných 235 litrov. Z tejto generácie predstavili tiež prvú Fabiu Scout alebo edíciu Monte Carlo. Škoda vyrobila z Fabie II 1 710 tisíc kusov vozidiel.
Najnovšia tretia generácia je tu s nami od roku 2014 a odvtedy už oslovila viac ako pol milióna zákazníkov. V ponuke je opäť hatchback a aj praktické kombi. Najnovšou novinkou bolo predstavenie trojvalca 1,0 TSI.