Ako "dobré" sa hodnotia deformácie v blízkosti vodiča, len ľavá predná noha vodiča je pri náraze z predu vystavená vyššiemu riziku zranenia než zvyšok tela. Pasažier je ale podľa testov na svojom mieste v bezpečí. Pri náraze získal Rapid najvyššie hodnotenie v ochrane kolien vpredu sediacich pasažierov. Navyše ochrana kolien je na rovnako dobrej úrovni i pri rôzne vysokých osobách i pri rôznej polohe sedenia. Podobne dopadol i test bočného nárazu. Ak niekto teda bude búrať podľa noriem EuroNCAP i v bežnom živote, nič vážne mu nehrozí.
Deti na zadných sedadlách sú v bezpečí tiež. Figurína simulujúca trojročné dieťa nevykázala žiadne výrazné nedostatky a Rapid získal plné hodnotenie. Dostal však napomenutie - airbag na mieste spolujazdca je vypínateľný, a signalizácia vodiča o tomto stave nie je jasná. EuroNCAP teda tento systém nehodnotil.
Ako sme už spomenuli chodcov v úvode, tú sa Rapid príliš nepredviedol. Ochrana nôh dospelého človeka je síce s najvyšším hodnotením, hrozí však riziko poranenia hlavy a preto získal spomínaných 69%.