V časoch, keď na cesty vyrazilo pôvodné TWR XJR-S, by sme asi povedali, že na autá podobného typu potrebujete poriadne tučnú šekovú knižku. Popravde, netušíme, či sa ešte táto forma platieb používa, ale vedzte, že na novú „Supermačku“ budete potrebovať nemenej vypasené konto.
TWR Performance si za novinku bude účtovať minimálne 225 tisíc libier, v prepočte okolo 263 tisíc eur. Firma vám však zaručuje, že celkovo postaví len 88 áut, čo je pripomienka víťazstva značky TWR v Le Mans 1988.
Ak máte pocit, že je to príliš za prekarosované staré auto, aby si sme vás mali vyviesť z omylu. Okrem dizajnu pochádzajúceho od spomínaného virtuálneho dizajnéra Khyzyla Saleema bolo na kupé pomerne dosť ďalšej práce.
S jeho dvojročným vývojom pomáhala skupina inžinierov pracujúcich pre McLaren, Ferrari i Porsche a pomocnú ruku podali tiež ďalší z pretekárskych tímov Williams, Mercedes a Renault F1.
Kým pôvodné auto ponúkalo 333 bhp (338 koní) a dvanásťvalcový motor bol spárovaný s trojstupňovým automatom, reinkarnácia má 600 bhp, inak povedané 608 koní a šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Bližšie údaje o V12 nám zatiaľ chýbajú, dostala však preplňovanie mechanickým kompresorom.
Prvé autá by sa mali k zákazníkom dostať ešte pred koncom tohto roka.
zdroj: TWR