Na čo sa teda pozeráme? Je to taký hybrid. Automobil má možnosť nastaviť si svetlú výšku od 140 do 290 mm, čo je skutočne veľký rozptyl. Základom je rám z hliníka, na karosériu použili uhlíkové materiály alebo polykarbonát. Zaujímavosťou sú dvere, ktoré otvárate v dvoch smeroch. Spodnú časť smerom dopredu a vrchnú časť dovrchu. Automobil stojí na 22-palcových diskoch.
Interiér je kvázi „športový“, napríklad volant vyzerá ako z pretekárskych áut bez vrchnej časti. K dispozícii sú 3 obrazovky, jedna pred volantom, druhá širokouhlá vyššie nad ním a tretia v strede centrálneho panelu.
I keď auto vyzerá ako skutočný superšport, vôňu benzínu pri ňom cítiť nebudete. Pohonom zabezpečujú 2 elektromotory s 354 kW (482 k) a 680 Nm. Na 100 km/h zrýchli automobil za 3,8 sekundy. Akumulátor s kapacitou 90 kWh poskytne dojazd cez 450 km, elektromotory poháňajú všetky 4 kolesá. Tie sú aj riadené. Či sa niečo podobné dostane do sériovej výroby? Nuž to je zatiaľ otázka do budúcnosti. Koncept je to však skutočne zaujímavý.
Zdroj: cnet.com