Na začiatok pár faktov. Máme tu prvú generáciu Audi R8 s 4,2-litrovou V8 a 316 kW (430 k) so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Ďalej je tu GT Spyder s 5,2-litrovou V10 a 412 kW (560 k) a robotizovanou 6-stupňovou prevodovkou. Potom tu je Audi R8 LMX s 5,2-litrovou V10 a 419 kW (570 k) s dvojspojkovou 7-stupňovou prevodovkou. Nakoniec je tu najnovšie Audi R8 druhej generácie vo verzii Performance s 5,2-litrovou V10 a 456 kW (620 k) so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou.
Okrem prvého modelu tak všetky autá budú ťažiť z rýchlejšieho preraďovania, avšak výkonový deficit na najnovšiu R8 je určite značný. Alebo v skutočnosti ani nie? Pozrite si video.