Šieste a posledné kolo domáceho šampionátu bolo ohrozené počasím - predpovede nevyzerali príliš priaznivo. Nakoniec najvyšší rozhodol v prospech pretekov a dážď ráno o štvrť na desať ustál, trať rýchlo vyschla a až do ukončenia finálových jázd tried Street a Profi to vydržalo. Žiaľ, superfinálové rozjazdy 8 absolútne najrýchlejších sa pre opätovné mrholenie odjazdiť nedali. Poradie určili na základe kvalifikačných výsledkov. Výsledková tabuľka ukázala napokon víťazstvo domácich pretekárov, ktorí si v napínavých štvrťmíľových dueloch vybojovali 34 pohárov. Českí šprintéri 16, Poliaci 5 trofejí a jedna putovala aj k južným susedom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 18 obrázkov

Na legendárne kvalitnom trenčianskom betóne sa zrodilo aj niekoľko osobných rekordov, a tak bola radosť mnohých "dragbanditov" znásobená - veď v prípade väčšiny z nich ide viac o čas ako ďalšie poháre na polici. Do pretekov sa tradične zapojilo aj niekoľko ozaj extrémnych áut - tri GTR-ká s výkonom cez 1000 k, superautá ako Porsche GT3 RS či Tesla model X, kruto rýchle dieslové "lokomotívy" aj špeciále stavané na rovinku typu 400+HP Seicento a Cinquecento, Z3 coupe turbo, 650 HP Golf alebo 515 HP Fiat Coupe - podujatie si tak pevne stráži titul najväčšej koncentrácie konských síl na meter štvorcový.

Najlepší absolútny dosiahnutý čas 9,366 s a najvyššiu rýchlosť 251 km/h spomedzi áut získal poľský pretekár Robert Matysiak na Nissane GTR s výkonom vyše 1000 konských síl. V triede Motocykle si cenu za absolútne prvenstvo prevzal domáci jazdec Peter Herc jazdiaci na preplňovanom špeciáli Suzuki GSX-R 1000, ktorý pokoril 402-metrovú trať v čase 9,03 sekundy a dosiahol max. rýchlosť 260 km/h.
 

Na svoje si ale prišli i milovníci stylingových úprav a krásne zreštaurovaných amerických - nových aj tých starších áut. Pastvou pre oči boli vyleštené skvosty, ktoré sa zapojili do statickej súťaže Car Fans Cup a moderovaného "show and shine" na plachte a nechýbalo meranie decibelov zvukových aparatúr a výfukov v rámci seriálu Audio Cup Slovakia. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Výsledky šprintov na 402m:


Autá trieda PROFI:
P2: 1.Sylwester Kwoczala (Fiat Seicento) PL, 2.Pawel Grelich (VW Golf) PL, 3.Dawid Metzner (Cinquecento) PL
P3: 1.Tomáš Polonec (Fiat 127) SK, Ladislav Ruda (Audi S3) ČR, Milan Šrank (Fiat Tipo) SK
P4: 1.Martin Prokop (BMW Z3) SK, 2.Robert Nagy (drag Tatra) SK
P5: 1.Dominik Tichý (Peugeot) ČR, 2.Jarda Pešan (Š.110R) ČR, 3.Gabriel Diškant (Civic) SK
P6: 1.Hegyi Béla (VW Polo) HU, 2.Michal Sajko (VW Golf) SK, 3.Lukáš Kotrč (VW Golf) SK
 

Autá trieda STREET:
S0: 1.Tomáš Drexler (Favorit) ČR, 2.Tomáš Svorník (Civic) ČR, 3.Lucie Pešanová (Š. Favorit) ČR
S1: 1.Martin Kotrlec (Punto GT) SK, 2.Jakub Šipka (C.Saxo) SK, 3.Marian Roth (Honda CRX) SK
S2: 1.Juraj Holečko (Seat Ibiza) SK, 2.Zdenek Kaplan (R.Megane) ČR
S3: 1.Rudo Nowák (Fiat Coupe) ČR, 2.Tomáš Trzuba (Fiat Coupe) SK, 3.Tomáš Ruda (Octavia) ČR
S4: 1.Matej Farkaš (Audi) SK, 2.Ivan Šoltýs (Porsche GT3 RS) SK, 3.Martin Krajči (Audi) SK
S5: 1.Robert Matysiak (Nissan GTR) PL, 2.Jiří Pergl (Nissan GTR) ČR, 3.Erik Fehér (Skyline) SK
S6: 1.Michal Gécy (Leon) SK, 2.Tomáš Lupták (Leon) SK, 3.Tomáš Vavro (Leon) SK
S7: 1.Ján Koščák (BMW X5) SK, 2.Nikola Kalinová (Audi S7) ČR, 3. Jan Blecha (Š.Fabia) ČR


Absolútni víťazi - Autá:
1.Robert Matysiak (Nissan GTR) PL, 2.Jiří Pergl (Nissan GTR) ČR, 3.Erik Fehér (Skyline) SK
 

MOTOCYKLE:
M1: 1.Šimon Švarba (R6) SK, 2.Petr Novák (R6) ČR, 3.Peter Kasenčák (ZX 6R) SK
M2: 1.Ondrej Cerovský (GSX-R 750) SK, 2.Peter Chalupský (GSX-R 750) SK, 3.Ján Seko (GSX-R 750) SK 
M3: 1.Lukáš Ehrenberger (GSX-R1000) SK, 2.Ján Matejka (GSX-R1000) SK, 3.Viliam Pető (GSX-R1000) SK
M4: 1.Stano Poživenec (GSX-R 1000) SK, 2.Štefan Pomšár (Hayabusa) SK, 3.Milan Muczka (Kawasaki) SK
M5: 1.Peter Herc (GSX-R 1000) SK, 2.Milan Hrnčár (Haybusa) SK, 3.Miloš Bernátek (Suzuki) ČR