Ochrana dospelých
V tejto časti získal SsangYong Korando slušných 88 %. Pri náraze spredu s prekrytím zaznamenali horšie ako zelené hodnoty figuríny v oblasti nôh (vodič aj spolujazdec) a v oblasti trupu (vodič). Pri náraze bez prekrytia mal vodič horšie známky v oblasti trupu a zadný pasažier v oblasti trupu a panvy (tu dokonca zaznamenali najhoršiu známku).
Ochrana detí
V tejto oblasti získala novinka rovných 85 %. Pri čelnom náraze zaznamenali horšiu ako zelenú hodnotu len pri krku staršej figuríny. Pri bočnom náraze sa pohybovali všetky hodnoty merania v oblasti zelených farieb, teda tých najlepších.
Ochrana chodcov
V tejto kategórii to bolo aj kvôli vyššej stavbe auta už trocha horšie. Síce automobil získal 68 %, ale problémom pre chodcov okrem rohu kapoty nad prednými svetlami je aj celá spodná časť okna a, samozrejme, A-stĺpiky.
Asistenčné systémy
Tu si novinka pripísala slušných 74 %, čo teda v konečnom dôsledku stačilo na zisk plného počtu 5 hviezdičiek. Systém automatického núdzového brzdenia fungoval dobre pri mestských aj vyšších rýchlostiach, rozpoznával chodcov aj cyklistov. Aj keď je všade priestor na zlepšenie, zisk 5 hviezdičiek je pre automobilku veľkým úspechom.