To okrem iného znamená, že autá dostanú 48 V palubnú sieť, čo bude predstavovať aj o niečo vyššiu hmotnosť vozidiel. Systém bude mať integrovaný štartér/generátor, ktorý nahradí bežný alternátor. Štartér/generátor bude s motorom spojený s remeňom a umožní rekuperáciu energie aj rýchly štart motora.
V tomto 48 V systéme bude zapojený lítium-iónový akumulátor, ktorý bude chladený vzduchom. Celý systém bude spolupracovať s 1,0-litrovým trojvalcovým EcoBoost-om. Motor tiež dostane väčšie turbodúchadlo. Presný výkon alebo krútiaci moment Ford predstaví na podujatí Go Further 2. apríla.
Okrem toho, všetky nové Fordy predstavené po novom modeli Focus dostanú elektrifikovanú verziu, či už pôjde o mild-hybridný, hybridný alebo plug-in hybridný systém, vrátane veľkého Transitu. Nová elektrifikovaná Fiesta a Focus sa pritom do predaja dostanú budúci rok.
Zdroj: Ford