To je už riadna sila, čo poviete? Športová 911-ka pritom váži 1440kg, zatiaľ čo Cayenne Turbo S až 2290kg! Prečo je GT3RS tak "lenivé" a ako sa podarilo konštruktérom dosiahnuť také zrýchlenie u Cayennu, nevieme. Určite v tom ale bude mať okrem výkonu 405 kW (550 k) prsty i krútiaci moment, ktorý vás kopne do chrbta celou svojou silou 750-tich newtonmetrov. Motor je pritom podľa posledných trendov, teda žiadna megalomanská V12 či V10, ale sporiadaná V8 o objeme 4,8-litra. Kombinovaná spotreba však ekológov príliš nepoteší - 11,5 l/100km a 15,8 v meste. Niet sa ale čomu čudovať. S-ková verzia je totiž silnejšia od Turba o 50 koníkov. To sa podpísalo i na maximálnej rýchlosti, ktorá stúpla o 5 km/h na 283 km/h.

Toto SUV asi nepatrí do terénu. Možno preto Porsche vo videu prezentuje S-ko iba na okruhu
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 10 obrázkov

Cayenne Turbo S stojí na vrchole reťazca a tak má všetky systémy, ktoré sú potrebné a štandardné pre auto tejto kategórie. Aktívne pruženie PASM spolu so systémom stability PDCC ktorý stráži nakláňanie auta v zákrutách. Porsche Torque Vectoring Plus zasa rozdeľuje krútiaci moment medzi nápravy a kontroluje trakciu. V interiéri vás bude hýčkať to, čo od Porsche čakáte. Teda štýl, elegancia a najlepšie materiály. Cayenne jazdí na 21-palcových kolesách, ktoré dostane iba Turbo S. Cena sa začína na 151702 Eurách a v showroome ho nájdete v januári budúceho roka.