Spredu pôsobí masívne ako Mercedesy z 80. – 90. rokov, napriek tomu má pokročilú aerodynamiku.
Aerodynamický sedan Mercedes

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Ruský dizajnér Roman Egorov sa rozhodol, že vytvorí limuzínu s klasickou trojpriestorovou koncepciou, ale so siluetou aerodynamického športového auta. Výsledkom je naozaj zaujímavý koncept. Spredu pôsobí masívne ako Mercedesy z 80. – 90. rokov, napriek tomu má pokročilú aerodynamiku. Predná mriežka na maske nevyužíva vzduch na chladenie motora, ale posiela ho ďalej cez výduch na kapote. Vzduch následne obteká cez pomaly sa zvažujúcu líniu strechy až k zadnej odtrhovej hrane. Z profilu je auto mimoriadne nízke, ale zarazí dlhým zadným previsom so zvláštnym tvarom. Odzadu vyzerá ozaj futuristicky. Zaujímavo sú riešené zadné okná, ktoré pripomínajú skôr superšport, než luxusný sedan. Mimochodom, Roman Egorov dnes pracuje pre Citroen. Predtým pôsobil ako internista v BMW a Mercedese.

Aerodynamický sedan Mercedes

Úlohou dizajnéra bolo vytvoriť 3-priestorovú karosériu s aerodynamikou 1-priestrorovej.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
PÁČI SA VÁM KONCEPT AERODYNAMICKÉHO MERCEDESU?
  • Áno ( 69% )

     

  • Nie ( 27% )

     

  • Neviem ( 4% )

     

Odpovedalo 96 ľudí