Honda CR-V
V porovnaní s predchádzajúcou generáciou sa prototyp vyznačuje agresívnejšími proporciami s hlbšími líniami karosérie a výraznejšou maskou. Spodná časť predného nárazníka svojim tvarom poukazuje na schopnosti nového SUV, pričom nižšia predná časť sa vďaka dôkladnej integrácii nárazníkov vyznačuje lepšou aerodynamikou.
Typická línia CR-V
Správy o novej CR-V sú zatiaľ veľmi strohé na informácie, no o hnacích agregátoch vieme to, že by ju mohol poháňať benzínový 2,0-liter iVTEC. Bude jemne prepracovaný, takže ponúkne viac krútiaceho momentu a lepšiu spotrebu paliva. Vznetový agregát 2,2-litrový i-DTEC sa pridá k ponuke pravdepodobne neskôr.
Exteriér poznáme, ostatné uvidíme v Ženeve
Na trh by mala CR-V prísť na jeseň 2012, kompletné info prinesieme po ženevskej výstave.